VARM CHOCKLAD.

hej på er, fikade tillsammans med girlsen på henrys idag, en stoooooooooor varm chocklad med grädde slank ner, mmmmmmmmm - mums! och nej, jag tänker aldrig börja med att dricka kaffe, alldeles för vuxet för min smak, jag är ju en riktig barnrumpa så, haha.
efter fikat tog vi iallafall en sväng på stan men den har ju som vanligt inget att erbjuda, usch så himla tråkigt, lidköping suger.. köpte en enkel vit top iallafall, kan vara bra att ha kände jag.
åkte med malin hem och satt å snackade efteråt, pratade om allt mellan himmel och jord så det känns lite lättare nu, livet är fan bra svårt att fundera över själv, lättare när man slår sina kloka huvven ihop eller va säger du malin :)
aja, time will tell vad som kommer hända, inget man ska haka upp sig på antar jag.

ska kika på lite kläder nu och sen blir det sängen, jobb väntar imorgon och på fredag men efter det blir det allt fest, det ska vi nog se till :) !!

puss på er sålänge.



fest när det är som bäst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Couldn't agree more! :D

2009-07-23 @ 15:11:00
URL: http://malinblanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback