AJJJJJJ.

Hej.
Puh, kom precis hem.. vilken dag (!!!!!!!!) känns som vi bara åkt runt, runt.. aja, jag och syrran började med en sväng till kållandsö där vi stannade ett par timmar för sol och bad.. mysigt!!
sen bar det av till kusinerna aka. ligisterna för glass och till sist hem till mormor och morfar, där även uncle j befann sig.
fikade lite där tills mormor och morfar skulle sticka, då kom jesse james istället.. han var självklart hungrig (VAD ANNARS??!?!!?) hahahaa, så han lagade ytterligare käk till oss.
jag orkade inte ens äta upp så jens kom med en idé.
j: men fia ska du inte ha mer?
s: neeeee, ja orkar inte.
j: aaa, men då tar ja de..
s: asgarv, aaa visst gör så (skjuter iväg tallriken..)
j: (kollar allvarligt) jo men alltså det vore ju synd å slänga.
båda : ASGARV!

ja herregud, vilken släkt man har.. sist ut idag var körskolan, gick verkligen kanon idag så det känns jättelovande! dock börjar jag bli sjukt orolig för teorihelvetet eftersom jag inte alls är bra på att plugga...................

hörs senare!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback