DET ÄR INTE LÄTT INTE..

mamma kom precis inspringandes och skrek "JAG KOM IN, JAG KOM IN".

mamma: sofiaaaaaaaa, jag kom in!!!!!! jag kom in på högskolan!!!!!
jag: vaa?? vadå högskola?? (helt förvirrad och kollar på pappret mamma har med sig..)
mamma: det var över 100 sökande och jag blev antagen, förstår du ??
jag: hahaha, mamma, de står att du ska mejla till dom (mamma är KASS på allt som har med datorer att göra..)
mamma: jo, jag läste det.. de får lösa sig...

sen går hon ut ur rummet och ska precis stänga dörren..

mamma: vet du vad?? jag kanske till och med får köpa en laptop??? jag gör vad som krävs för kursen helt enkelt!!!!!
jag: hm.. visst mamma ok...

jag är fan i chock, min mamma, en laptop? G A L E T !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback