DET VÄRSTA JAG VET..

är folk som kör med "mycket snack och lite verkstad" om ni fattar va jag menar, alltså som typ säger grejjer som ändå aldrig inträffar.
en annan vidrig egenskap är oärlighet, helvette alltså, hur svårt är det att vara ärlig eller??????????????? jag vet folk som har seriösa problem med detta, alltså tydligen diagnos, mytomaner snackar jag om!!!!! jag tror för det första inte att det handlar om nån jäkla diagnos typ som att "dom kan inte hjälpa att dom ljuger", jag tror helt enkelt att dom har så himla taskigt självförtroende och självkänsla att dom måste ljuga sig till en högre nivå här i livet..... öh yes thats the truth om ni frågar mig.
vart är jag påväg nu då? hm.......
neeeeee e inte meningen å vara dr. phil junior men alltså ibland kan man bli så jävla förbannad.

PRECIS vad jag är nu, jag skulle vilja banka vett i folk ibland alltså, det är faktiskt såhär att man kan inte bete sig hur som helst... it aint working like that.

hmmmmmmm, om man skulle skrämma liv i nån döing då, neeeee nu babblar jag ju, borde sova men jag kan inte för jag är förbannad!!!!!! så jäkla förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback