DONE AND DONE.

Hejsan.
Sitter här med två lekfulla kattungar, att dom orkar!! såååååå kul har dom och jag förstår inte riktigt hur man kan älska att attackera stolsben? aja, är väl roligt att dom har kul iallafall.
jag och syrran tog en promenad förut, vi, eller rättare sagt JAG höll på att dö.. herrejävlar vad det är varmt och ändå var detta hyffsat sent, svettades like hell.. men men, det är gött å svettas ut..
vi grillade kött också (för ovanlighetens skull..haha) vi grillar verkligen jämt, men det är inget att klaga på, jag älskar att grilla.. både mysigt och gott.

fick tag i uncle j förut förresten, han ville att hela släkten skulle ut på sjön på lördag kl. 10 SJÄLVKLART e vi på, ska bli skoj som attans! får hoppas på bra väder, dom har ju lovat till och med lördag så.. bara att hålla tummarna!!


ska nog kila till sängen nu, blir ju övningskörning imorgon bitti och efter det jobb, nu är det slut på lata dagar,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback