FARLIGA SNURRDÖRRAR PÅ HEMKÖP.

måste berätta om en rolig grej som hände mig och snookie för en stund sen..
det är så att vi busar och skojjar så jävla mycket med varandra hela tiden, helt störda är vi.. så skulle vi iallafall gå ut ifrån hemköp.. där det är en snurrdörr, iallafall.. ja ser att de e en pappa me två barn i dörren och det är en väldigt liten glipa..
jag länger på steget och hoppar in (yess, snookie hann inte med ..... hööööööll jag precis på att tänka) medan jag hör världens ljud och hela skiten stannar, hahahaha höll på att dö av skratt..
min kommentar "vafan vare som fastna?????"
haha, SNOOKIES fot i dörrn, guuuuuud så jävla fult, vi blev så jävla chockade så vi kunde fan inte sluta skratta på en halvtimma.. jävligt fult!!!!!
ja hade så velat se snookie ta de där jävla skuttet in i dörrn å sen ba "PANG", fastnat i dörrn!!!!
såååååå stabilt!!!

fan, de händer alltid sjuka grejjer när vi två e ute tillsammans alltså, not good.. men vad är det man säger, det är ingen konst att klanta sig när anlagena finns!!
och det stämmer, vår släkt är kända för att vara klantiga.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback