FINNER INGA ORD.

åååååå ja städar, så jävla trökigt, jag finner inga ord helt ärligt.......... it S U C K S !!!!
fattar fan inte varför allt måste va så speciellt bara för stundenten å grejjs? varenda minsta lilla sak ska vara i sin ordning, de vill säga peeeeeeeeeeerfekt.. sååååå jobbigt.
mitt rum är liksom de som skiljer sig från resten av huset this days, de ser helt fucked up ut, men de gör det alltid... kläder all over the place men jag gillar det, de är mycket lättare.
heeeeee, men ja lovar er att en vacker dag (förhoppningsvis jävligt snart....) plocka ut mina kläder och rensa dom, slänga sjukt mkt grejjer, bränna upp garderoben och sen köpa sånna där klädstänger + galgar att ha i rummet istället, snacka om att det kommer bli ett projekt utan dess like..........

kan bli intressant :) !!!




ööh, ja måste väl kila, mamma kommer snart och då är det klippt, later alligatorrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback