FREAKY FRIDAY.

jag sov fan uselt inatt alltså, jag drömde drömde och åter drömde... haha, jävla sjuka drömmar också, när ja vakna hängde halva lakanet neranför sängen, HAHA jävligt fult.. funderar på att köpa dra-på-lakan jag har hört att det är bra om man vägrar ligga still!!!!!
hm, är ledig idag då (som vanligt yessssss sir..) det är skönt!! tänkte ta bussen till stan om en stund å sola, här blir man fasen inte brun om man inte lägger sig i grillen, hehe.. nee men det var faktiskt jävligt längesen nu, tre månader skulle jag tippa på..
sen ska jag kika på stan, leta efter min drömjacka som bara SKA finnas.. letar i fel stad, jag vet, men ibland händer otippade grejjer så jag tänker inte ge mig.
annars vet jag inte så mycket mer om dagen, den som lever får se.
PUSS OCH KRAM SOFIA.


keeeeep smilin baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback