GOD NATT.

Tja!
jag och mamma åkte iväg ner till stan i den rosa pärlan förut, var tvugna och se va det var för kusar som var ute.. och gissa vem den första personen jag såg var? JUST DET, ni tänker rätt... my damn luck alltså.
hur som haver, har nog aldrig sett så många drägg och billiga tjejer som idag, FY FAN! en del personer alltså..... därmed inte sagt alla men som sagt, en del..
i övrigt var cruisingen rövig, ströget var enormt görkasst och det stog still hela tiden åt ena hållet, bra jobbat polisen, bra jobbat!!!!!
sen var vi iallafall tvugna att sticka hem för idas klass har bonnarundan idag och dom skulle komma runt halv tolvtiden, jag har aldrig sett ett helrör gå åt så jävla fort men iallafall, så himla skön klass har hon, skulle påstå att den är skönare än min.. eller ja, den är det..
hade jag önskat vilka jag skulle ta studenten med skulle det vara mitt älskade 9a, fan va underbart.....
inte för att jag inte gillar min klass nu, det gör jag, det är bara det att vi är inte på långa vägar så tajta som vi var med 9a, we had a special thing.

mest babbel nu märker jag, ska leta upp nått ätbart sen lägga mig i soffan, kika teve och drömma om min prins.. haha, fan va poetiskt.
Pusspuss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback