GODNATT!

Tja, jag är så jäkla trött idag, studenten tog hårt. men jag är dock lika partysugen nu som jag har varit hela veckan, på lördag beger vi oss ut, malin och jag, för att dansa röven av oss.. kan bli skoj :) !!!!!!!! var längesen jag var "ute" "ute", aa ni hajjar. vi får väl se vart kvällen tar oss helt enkelt, blir nog bra.
funderar på hur jag ska göra imorgon, har lite funderingar på om jag ska åka till skolan på eftermiddagen och slänga lite bröte ur skåpet samt lämna in böcker.. eller iallafall slänga in dom i skåpet så jag kan lämna dom efter sommarn, då minskar iallafall risken för att dom kommer bort..
på fredag vet jag ärlig talat inte om jag går till skolan, skolavslutningar alltså, troligtvis det mest ovärda som finns i hela världen.. aja, vi får väl se.
nu blir det iallafall sängen, jag är TRÖTT!!!!!!!!

bilder från studenten får ni imorgon :) !!!!!!!

PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback