GUESS WHAT?

gissa vem som är klar med samhällskunskapen om inte JAG och jag är så jävla stolt över mig själv, inte för att jag har gjort något speciellt bra arbete men att jag kunde sätta mig ner på röven och faktiskt ta tag i det.. för en gångs skull! känns så himla skönt.
skrev ju i tidigare inlägg att min syster skriver min religionsinlämning meeeeeeeeeeeeeeen det blir ändring på det, jag får göra den själv istället.. aja, det fixar jag, samhällskunskapen kändes ändå värst och det var verkligen en stor uppsats, om man jämför religionen och samhällen är religionen en riktig skit i rymden!!
men först blir det the hills och fram med teoriböckerna som gäller, nu ska här tas körkort!
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback