HEJ HEJ HALLÅÅÅÅÅÅ..

till min stora besvikelse visade dom inte satc idag, fan jag ska bannemej köpa boxen, likaså the hills :) !!
aja, idag har jag jobbat, guuuuuuuud va jobbigt det var.
stog och öste äckligt grus nonstop i timmar, kan hoppa upp och sätta mig på att det kommer kännas imorgon(!) får hoppas på de bästa.
meeeeen nu är vi färdigjobbade för denna veckan, jävligt skönt med tanke på vädret.. jag har förrsten fått världens bonnabränna, nu menar jag inga små streck utan ett vitt brottarlinne på ryggen, känns sådär!!!
enda positiva med det är väl att det visar att solen faktiskt tar.

jag sitter här och hoppas på att pappa kan tänkas betala ut lite lön till mig imorgon, ska nämligen ha körlektion på eftermiddagen och då tänkte jag kanske passa på att gå lite i affärer.. det suger ju om man hittar nått när man inte har pengar, är lika bra att vara förberedd.

see you later, puss och kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback