I LOVE THIS WEATHER.

finns det nått bättre än sol och värme? JAG BARA ÄLSKAR DET HÄR VÄDRET.. såvida man inte jobbar e klart, då är det ingen höjdare.
tur att vi har haft en liten ledighet på jobbet just nu, i väntan på material.. hoppas faktiskt att det dröjer ett par dagar in på veckan, men vi får väl se.

jag och ida var ute hos mormor&morfar i stugan i eftermiddag, jättemysigt och vattnet var riktigt varmt. blir så avundsjuk när alla åker förbi på vattenskootrar, förra året sa jag att jag skulle ha en detta året men så blev det icke.. aja, en vacker dag så !!!


kikade förresten på väderprognosen precis och tydligen ska det fortsätta vara såhär fint i veckan, iallafall tills på fredag och då tycker jag det vore jäkligt kul med lite grillparty, vi får väl se om någon är sugen.

ska kila nu, seeeeeeeee you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback