INGEN SOMMARFEELING ALLS.

jag, mamma och pappa har varit ute på kållandsö och kikat, fikade lite ute vid marina också.. mysigt! tråkigt bara att jag inte har någon sommarfeeling för fem öre, kallt och jävligt är det.. får verkligen hoppas att det blir lite mer stek längre fram i sommar iallafall, så man blir lite brun :) !!
sitter och kikar på lite olika frisyrer, eller rättare sagt hårfärger.. färgade mitt hår igår, mitt dumass (!!!!!!!!!!!) hade ju bestämt mig för att jag inte skulle färga det utan att jag skulle göra en riktig förändring.. såg fram emot det jättemycket, men när jag för några dagar sen såg att mitt hår var rött så fick jag panik!!
aja, bara att vänta ut dom där tvättarna som färgen sitter i och sen kör vi.. det är väl bra, då har jag lite tid att tänka ut vad det ska bli för något också, i neeeeeeeeeeeeeed a change :) !!!!!!!! det är ett som är säkert..

PUSS sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback