INTE MIN GREJ.

alltså religion är inte min grejj, samhällskunskap med alkoholmissbruk, visst jag kan ändå tycka saker eftersom alkohol är något jag dricker liksom.. har liiiiiite svårt att sitta och ljuga ihop saker om gud när jag inte ens fattar grejjen själv?
jag kan inte förstå varför man ens har religioner? alla säger att visst är du kristen är du si är du muslim är du så.... hmmmmm, visst i grund och botten kanske religionerna har olika värderingar men jag säger bara att det är upp till varje enskild person att leva SITT liv inte sin religions liv, skulle aldrig klara av att leva si bara för jag är kristen eller leva så bara för jag är muslim.
NEJ tack, det är mitt liv jag lever och jag lever det på det sättet jag gillar, yes så är det med det. Jag kanske borde skriva det? undra om jag får ig då, haha.



snart snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback