IT'S A FUCKING MONDAY.

Tja.
jag har varit ytterst dålig på att uppdatera idag, men ni får förstå mig, i'm a working woman now.. inget jag just idag är så vidare stolt över iofs, har som sagt fått sommarjobb i vården.. tre veckor.
gjorde min första dag idag och förhoppningsvis min SISTA. ja, så jävla usch tyckte jag att det var.
jag vet att ni säkert tänker "men förhelvette, ta de jobb du får.." men jag kan inte, jag bara kan inte!!!!!!!!
har aldrig, aldrig, aldrig skämts så mycket i hela mitt liv och att se de gamla som inte kunde göra ett piss själva utan man fick hjälpa dom med precis allt, man riktigt såg hur jävla förnedrande dom kände hur det var.
Tänk er, inte kunna duscha själv? inte kunna klä sig? inte ens kunna torka sig i röven?
jag pallar inte, urstäkta men jag gör verkligen inte det.
ska prata med mamma och pappa nu så får vi se, jag vill inte tillbaka imorgon, verkligen inte.

vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback