LET'S DO SOME THINKIN'......

........ kunde inte sova ett P I S S inatt, jobbigt.. satte på oc så jag blegade på det, fan vilka liv dom lever eller, underbart. visst, dom har en del problem men ändå, jag hade inte klagat.
funderade över mitt eget också, man lever fan inte sitt eget liv förrän man typ tar studenten känner jag.. livet är liksom uppstakat skola - sen liv. jobbigt, jag vill leva, leva MITT liv, på MITT sätt.. utan att nån annan jävel bestämmer... men som sagt, de känns som man inte kan börja leva förrän efter studenten, det är då de definitiva kommer, hur man ska ta sig vidare å så liksom..
jag vill leva livet, på riktigt.. och med det menar jag att jag vill göra precis vad jag vill, när jag vill.. självklart finns det saker man ändå är tvungen att göra, typ jobba och försörja sig givetvis, men annars.. min största mardröm är att få nånting som begränsar mig och ännu värre, bli tvungen att stanna kvar i lidköping!!!!!!!! the nr1 nightmare!!!!!!!!!!
vill helst lämna sverige tror ja, åka till ett ställe där solen aldrig slutar lysa, åååh, underbart... till en stad där man inte känner en jäkel, där folk inte bryr sig om andra och vad dom har gjort.. här i lidköping är alla så jävla intresserade av andras liv så det är fan sjukt alltså (brist på egna intressen kan man kalla det..)
alla här i stan blir liksom stöpta i samma form, så jävla tråkigt!!!! med det menar jag inte att jag ska bli emo och cutta mig själv, men allså de e trist att allt e likadant och skulle det va en jävel som ser lite underlig ut så är upplägget så här.
1, man snackar skit om personen 2, efter ett tag när man inser att personens stil är cool så tar man efter den 3, alla ser som sagt likadana ut.

jag säger det här för att jag själv är sånn, även om jag inte vill, jag vill verkligen inte men ändå så är man sånn.. för det smittar av sig..
när det kommer till killar då, jooo då är det så att alla är med alla, så är det bara.. vilket för mig är helt jävla ofattbart äckligt att jag är nunna, hahahahaha ok, är inte nunna officiellt i kloster å skit men man får fan tänka så för att överleva alltså!!!!!! haha, sjukt ja vet!
jo men vart var jag, jo alla är med alla och alla vet allt om det... sinnessjukt...... "du kan inte tänka så, du kan inte tänka på vem som har vart med den du gillar osv, säger en del"... ÖH, tro faaaaaaaan att jag kan det????????!?!?!?!?!?!?! jag vill inte ens behöva tänka den tanken men i den här stan är man bara tvungen, big no no's är när ens kompis vart med den killen (klart som fan att man inte tar den då, öh, behöver inte ens fundera på det egentligen) men det är lika illa när det är någon brud man inte tycker om som vart med den...... usch, dessutom tänker jag aldrig bli ett andrahandsval.
så funkar det liksom i lidköping, it sucks men det är så.

räcker å tänka när ni tex. kommer till gbg, hur många olika typer av folk finns det inte där eller?? helt sinnes och det är fan inte en jävel som bryr sig om "ååh, hur fan ser han ut" "men guuuuuud, kan man gå ut sådär???" nej, det gör dom inte, för dom har egna liv att bry sig om.. så är det bara..

därför jag e så rädd att bli så som jag håller på att bli, en riktig lidköpingsbo, som dömmer hejvilt........ det är fan inte bra alltså, med detta menar jag inte att jag istället ska älska alla människor typ, öh de funkar inte så e klart men orka dömma, orka ens bry sig egentligen, låt folk gå som dom vill.........

därför vill jag, och tänker jag sticka härifrån, ett år kvar.. det överlever man!
blev mkt snack idag, men jag har legat å funderat på detta ett tag.
over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback