LÖRDAG.

Hej, ser ut att bli en jäkligt fin dag idag med.. började dagen med att ta in ett lass hö uppe på rännet, nu har vi 3 lass kvar som vi ska ta ikväll.. har räknat med att få en vagn över, vårt ränne är inte så himla stort men å andra sidan så när det är fullt vet man att det räcker som käk till pållarna till vintern, känns väldigt skönt.

har fått varningar från flera håll att det finns folk som är ute och ger sig på ston i omgivningarna just nu, har tydligen varit i levene vilket inte alls är långt härifrån .. skulle tippa på 1,5 mil!!!!!!!!
när jag hör sånt blir jag både lessen, orolig men framförallt FÖRBANNAD, jag säger bara att får jag se den jäveln så backar jag inte för fem öre, då är det fan dags att han får smaka på sin egen medecin. I D I O T !
ibland förstår jag inte vad det finns för typ av människor som vi låter gå fritt i sverige? så jävla sjukt.
ska med andra ord hålla stor koll på min älskade lori nu när läget är såhär.

hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback