NU KÖR VI (IGEEEEEEEN)

ok.. hittade en till lista och jag tycker faktiskt det är roligt, haha.

Vem
är i rummet med dig?
Ingen
fick du senast sms av? syster yster.
tänker du på nu? ingen speciell.
pratade du senast i telefon med? hmmmmmm fyllesamtal e grejjen, tydligen.
är din favoritsläkting? hela min släkt är bra.

Var
går du i skolan?
de la gardie.
är din mobiltelefon? ingen aning.
är din mamma? hoppas innerligt att hon lagar mat, hehe.
sover du? i en säng????
handlar du mest? olika.
fick du tag i tröjan du har på dej? bikbok.
åkte du senast bil? igår i stan.
i ditt rum är du? Är inte i mitt rum

Vad
åt du senast?
macka.
drack du senast? juice.
är det för färg på dina byxor? har shorts..
är den närmaste saken som är blå? en liten lapp.
har du på fötterna? Inget
är din favorit färg? Svart
vilken film såg du senast? kommer faktiskt inte ihåg.
hör du just nu? the voice.

Har du någonsin
sovit i en annan säng?
Ja
tyckt att din killkusin är snygg? snygg och snygg, helt okej (malin, INTE den du tror :p hahahaha)
sovit naken? ja.
kört över hastighetsgränsen? ja.
målat om ditt rum? nej....
dansat framför en spegel? Klart!
fått hicka? aa..
hoppat in i en bil med folk du just träffat? Ja
varit i slagsmål? ja, men jag slogs inte... 
smugit ur ditt hus?
behöver inte smyga
haft känslor för någon som inte känt detsamma? hmm.....
hånglat med en främling? nej, aldrig med en totalt främmande thank god.

Hur många har du varit kär i på riktigt? jag vet inte om jag har varit kär på riktigt.
Vad tycker du om kärlek? gaaaanska jobbigt.
har du flachat/strippat någon gång? nej.
gillar du någon speciell person? det är klart jag gör :)
Är du kär/ tycker om någon för tillfället? nej.
När kysste/hånglade du med någon sist? we never kiss and tell ;)
Ångrar du det? Nej.
Är du singel? Ja.
När fick du senast en komplimang? igår.
Har du träffat någon internet person? nej.
Är du bi/gay/straight? Straight
Finns det någon av samma kön du finner snygg för tillfället? det e klart.
Är du pryd? skulle jag inte påstå att jag är nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback