STUDENTTIDER.

fan va mycket som ska ordnas? jag orkar inte, jag har städat mitt rum nu iallafall, så mamma är förhoppningsvis(?) nöjd... hon borde vara det!!!!!!!
tydligen ska det bli regn imorgon, fan va trökigt isånnafall, men jag kan tänka mig att studenterna skiter fullständigt i det! nästa år är det dags för oss, shit tiden flyger fan iväg alltså.. känns som det var igår som man började sjuan iallafall.. åååååååh, kommer ihåg den dagen, komiskt.......... säger bara en sak A9, vårt älskade A9.
tänk va perfekt livet hade varit om vi hade fått springa ut med 9A, oj oj oj så jävla roligt :) vi pratar förresten om att ha en klassfest, de måste vi ha, helskotta va roligt det skulle vara.
öh, funderar på att sticka och hoppa i min säng ett tag, kanske läsa lite teori (bara kanske....)
borde verkligen sova tidigt, imorgon blir en jobbig dag, en jobbig dag som skulle underlätta om den avslutades med fest........... men vi får väl se.


löööööööve to jaaalllllllll.



valborg, jävligt galen kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback