TÄNKTE OM NI VILLE VETA..

.. här kommer lite (viktig) fakta om mig.

jag fyller år om 63 dagar.
som förövrigt är lika många dagar som en katt eller kanin går med ungar, minns inte vilket dock. (kan ha vart hund kom jag på???!?!?!)
jag är på jakt efter en stekhet skinnpajj
imorgon ska jag fika med blanckis
men innan dess har vi båda körlektion, SAMTIDIGT, hoppas vi inte krockar (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
j
ag har världens bästa planering, student imorrn = inga presenter köpta eller sånna där slänga-på-grejjer.
älskar att vara ute i sista sekund med allt.
undra ska flundra om det skulle finnas möjlighet att solen dyker upp snart.
varför kan vi inte festa?
jag är sugen.......
sååååååååå sugen.......
har ett lager alkohol här som skriker "drick mig" varje gång jag går förbi.
det eller så är de rösterna i mitt huvvvvve..

tjittitjittibaaaaaaangbaaaaaaaang... later fellows!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaa, e lite orolig för att vi ska va ute på gatorna samtidigt... ;)

2009-06-09 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback