THE HILLS.

har legat i soffan och kollat på the hills i ett par timmar, love it.
världens bästa program enligt mig och man känner igen sig så otroligt mycket i alla dom tjejerna, ja vad ska man säga, livet är inte alltid lätt.
aja, nu sitter jag och lyssnar på darin med runaway som jag blivit totalt görkär i, haha, lite roligt är det allt.. ska pallra mig iväg till duschen snart när jag får ork.

förresten hade vi besök av ett par kompisar till mor å far förut, dom brukar alltid "mellanlanda" här ett gäng raggarbilar när dom åker från powermeet till cruisingen i stan. iallafall, den ena gubben ställde sig och ropade efter mig "meeeeen, är det inte du som ska va min chaufför ikväll?" "kom hit så vi får prata lite ford" HAHA, höll på att dö, så jävla fult.
50 + som tror att dom är 20, helt otroligt!

so long, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback