WEHEEEEEEEEJ, LOOK AT THIS.

jag hittade en lista..

Namn: Sofia
Smeknamn: alldeles för många, kärt barn har många namn u know!!
Attityd: hååååååård hahaha, ;)
E-post:
Hemsida: ----------
Du kommer från: Lidköping
Du bor: Lidköping
Födelseår: 1991
Stjärntecken: Lejon
Din bästa egenskap:  Envis, rak och ärlig, goo å glad för det mesta!
Din sämsta egenskap: temperamentet och min stolthet.........
Husdjur: hästar, katter och en hund.
Familj: Pappa, mamma & syster
Kroppsdel du har mest nytta av: mina ben tror jag.
Kroppsdel du tycker bäst om: min stortå e klart.
Jag sover: när det behövs.
Tror du på något? att man ska vara sig själv i alla lägen
Frisyr:
har ingen.. haha
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: blå eller nåt.
Längd: runt 170
Skostorlek: 38 eller 39
Gillar: de mesta
Ogillar: killar som tror att dom är guds gåva till tjejerna (DÄR SATT DEN!!!!!!!!!!!!) haha

Favoritmat: all mammas mat :)
Favoritglass: sånn där vanilj med krossad choklad, mumsigt.
Favoritdessert: Fruktsallad med glass, smält chocklad och givetvis SPRUTGRÄDDE haha :) !!
Favoritpizza: hm, vet icke.
Favoritdryck: vatten.
Gillar du godis? Klart.
I så fall vilken sort? går inte att beskriva, hatar lakrits iallafall.
Favoritfilm: sex and the city - the movie.
Favoritdag: fredag antar jag.
Favoritklädesplagg: sletkläder som man har hemma, göööött. 
Favoritbok: Snabba cash
Musiksmak: de mesta.
Favoritdoft: killparfymer, haha sjukt jag vet
Öl eller vin? Vin.
Liknar du en kändis? Neeeeee
Senast köpta skiva: oj, de kommer jag inte ihåg måste vart typ 10 år sen jag köpte en skiva.
Senaste film på bio: kommer inte ihåg...
Bästa låten i världen: fantasia - when i see you
Senast lästa bok: snabba cash
Skriver du dagbok? jaa, eller i bloggen då..
Bästa årstiden: Sommar e klart..
Älsklingsfärg: Svart, lättast att matcha till saker..
Vad ville du bli när du var liten? större, nu vill jag bara bli mindre haha
Blev du det? haha a.
Brinner för: vet inte riktigt.
Sportbil eller familjebil? Sportbil

Katt eller hund? Hund
Har du någon nojja? att inte få uppleva saker jag vill innan jag dör.
Fobier? vet inte riktigt..
Politiskt insatt? oh nej.
Värdesätter du ärlighet? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Brukar du dra vita lögner: det händer faktiskt.
Är det ok med vita lögner? beror väl på vad det handlar om.
Känner du en mytoman? känner och känner, jag vet en mytoman svar JA.
Är du kär? nej.
Hur tidigt stiger du upp? beror på när jag behöver gå upp, aldrig senare än tio.. då är det något fel, haha.
Är det bra eller dåligt? helt okej.
Vem/vilka vet mest om dig? min syster tror jag.
Gillar du att slåss? Nej

Vad har du på dig just nu? jeansshorts och tjocktröjja.
Vad ska du göra ikväll? den som lever får se.
När var du senast riktigt full? alldeles för längesen.
Hur många handväskor äger du? har rensat så nu är det inte så många.
Hur många bilar har du? ingen.
Hur många biologiska syskon har du? En syster.
I så fall, vad heter de? Ida
Hur många timmar sover du per natt? olika.
Vem är snyggast i världen? Eva Longoria.
Vad är du allergisk mot? Inget
Ska du duscha idag? Ja..
Vad är det för veckodag? Söndag
Vad är det för datum idag? 7 juni
Vad gör du nästa år? tar studenten :) !!!!!!!!!
Är du likgiltig? neeeee..
Hårdrock eller synth? hatart.
Är du uppväxt i stan eller på landet? landet!
Har du utländska föräldrar? är dansk på mammas sida, pappas är det svenskt rätt igenom.
Gillar du att laga mat? ibland är det väl kul..

Märkeskläder eller secondhand? Märken
Hur många par skor har du? räknar inte, en massa.
Vem är snällast just nu ? ingen speciell

Var har du ont? måste känna efter, haha, skojja, ingenstanns.
Använder du hårspray? Nej
Kan du stå på händer? njaaaaa..
Favoritsåpa alt. dokusåpa? Sex and the city, The hills.
Är du vidskeplig? aa det är jag nog.
Gillar du seriehjältar? Nej
Hur många Nina känner du? Ingen
Tycker du om idrott? Ja
Gillar du att fotografera? Ja
Sushi eller hamburgare? Hamburgare
Små eller stora bokstäver? Små
Blyga eller framåt killar? hmmmmmmmm, donno.
Är du bra på att måla? öh nej.
Vad har/hade du ig i? Inget hoppas jag.
Är du blyg? lite kanske, beror på.
Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? Jordenrunt resa helt klart.
Har du utövat nån extremsport? Nej
Hr du någon tatuering alt. piercing? nej.
Använder du smycken? njaa ibland.

Favoritinredningspryl i ditt hem? inget speciellt.
Är du glad nu? Ja
var du glad igår? ja det var jag.
Känner du någon som jobbar på sjukhus? tror inte det.
När grät du senast?  nån dag i veckan..
Om du vore en färg, vilken? röd kanske.
För eller emot homoäktenskap? hmmmm.... vet faktiskt inte.. dom får väl gifta sig om dom vill, så är för antar jag.
Pluggar och vill bli: har alltid velat bli antingen reseledare eller något med djur typ djurpolis, haha, men vi får väl se.
Vem krossade ditt hjärta? det pumpar fortfarande på.............................................
Barnprogram du avskyr: haha, var ett tag sen jag kollade men jag måste säga att alla barnprogram har blivit dåliga, typ julkalendern.. KATASTROF.. "annat var det på min tid.." hahaha..
På din fritid? gör jag det jag känner för.
Men vill? vaaaaaa?
Om sex månader? är det jul, fan va fort tiden går....
Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: förlora någon som betydde jävligt mycket för mig.
Största hemlighet: som sagt, heeeeeemlis.
När ingen ser dig: är jag galnare än vanligt.
Nära-döden-upplevelse:  har jag nog aldrig haft nej.
Ditt livs bästa ögonblick: hmm.. vet inte.
Bästa tekniska uppfinningen: datorn tror jag.
Levande begravd eller levande kremerad? men usch... jag vet inte.
Du kommer till himlen/helvetet? Himlen, fast i helvetet är det ju varmt iallafall..
Brott du begått: Inget.
Du har knarkat/testat droger? never ever.
Röker du? nejj
Snusar du? Nej
Vilka skor använder du? Olika
Gillar du att tvätta? Nej
Gillar du bergochdalbana? ohjaa!!!!
Vad får du oftast komplimanger för? dont know.
Tycker du själv att du ser bra ut?  Ibland kanske.
Berättar du allt för dina föräldrar? nej.
Kan du hålla en hemlighet? Ja
Har du varit på en herrtoalett? Ja
Har du någonsin gjort någon illa? Ja
Hur mår du? bra.
Långa eller korta killar? medel.
Blonda eller brunetter? mer åt brunett isåfall..
Ska dom ha långt eller kort hår? inte jättekort, men absolut inte långt.. ääääääh de hänger inte på håret.
Spelar du instrument? Nej
Ditt mest överanvända ord/utryck? alla svordomar + skönt som jag använder jääääääämt.. haha
Dina första tankar när du vaknar? fyfaan..
Är du hungrig? Alltid
Vad är du bra på? en del grejjer..
CD i stereon nu? Vet inte
Antal timmar sömn inatt? runt 8 tror jag.
Vem vet du mest om? ingen aaaaaaaaning, syrran och jag har rätt bra koll på varandra.
Vad vill du ha just nu? sol.
Vem hatar du mest i hela världen? jag hatar ingen.
Höger- eller Vänsterhänt? Höger
Vilka sjukdomar har du? Ingen vad jag vet

Ditt mål i livet? vara frisk, glad och få uppleva det jag vill ..
Sängdags? de märker vi.
Har du körkort? Nej
Äger du några vapen? neee..
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? tilde är fint, jävligt fint faktiskt.
Mjölk i kaffet? usch dricker inte kaffe.
Sjunger du? jaa, bakom stängda dörrar :)
Duschar du dagligen? Ja.
Har du varit kär?
Ja.
Vill du gå högskola? nej.
Sov du ensam inatt? Ja.
Druckit alkohol den senaste månaden? Ja
Blivit slagen den senaste månaden? Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback