WHY WOULD I STAY WITH YOU.

det är så jäkla varmt ute så jag tror jag dör, obs, detta är inget klagande jag ÄLSKAR vädret..
aja, var segt att gå upp imorses vill jag lova kunde inte sova ett piss i natt alltså, dels min förkylning sen nervositet och annan skit.. sånn är jag jämt .. typ i skolan när vi ska ha nått stort prov kan jag inte sova ett skit kvällen innan för jag försöker ligga och memorera saker, så fult!! haha, men de e svårt å komma ifrån sånn skit när man väl börjat göra det.. jag tänker väl för mycket, som vanligt.

har iallafall varit på anställningsintervju idag, mitt livs första anställningsintervju.. var en ny upplevelse, men inte alls så allvarligt som jag trodde, chefen var väldigt trevligt så det var lugnt.. nu återstår bara att vänta, så får vi se vad som händer och fötter, många sökande tydligen..






haha, måste berätta en jävligt ful grejj.. var ju så seg imorses så tillslut hade jag tjugo minuter på mig att göra mig iordning.. visst det är lugnt tänkte jag.. duschade å grejjade.. sen skulle jag sminka mig lite lätt, kleta på lite mascara och lite solpuder.. HAHA det där med mascaran gick skapligt bra, eller inte!!!!! helvete, jag kan inte sminka mig längre, inte för fem öre (!!!!!!!!!!!) ska tilläggas att jag inte haft smink på mig på två jävla veckor, hallå hur kan man glömma hur man tar på mascara på två veckor..................................
stog och skrattade åt mig själv, äh smink är fan överskattat egentligen, orkart inte !

vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback