YES SIR.

HEJ.
har sålt min sadel idag, skönt med lite cash, har kommit på att det är jäkligt onödigt att ha massa saker som bara ligger och skräpar när man själv inte har någon användning för dom.
imorgon är vi lediga (ovanligt.. NOT) vänerprogrammet måste vara det softaste programmet i världen, men jag klagar inte, det är bara skönt.
tänkte åka in till stan imorgon och kika i affärer, sola, fika med ida om hon nu vill det (annars tvingar jag henne).. sen måste jag boka en massa körlektioner också.
På tal om mina körlektioner, idag träffade pappa en gubbe som kom fram å sa "jasså du, så min pöjk ska lära din tös å köra bil?" haha, det var jonas pappa!
i måndags när jag körde med erica gick det jättebra och hon sa att det bara var lite finslipning som gällde, åh va jag längtar efter körkort, tänk er en EGEN BIL, åka när jag vill, vart jag vill.. så jävla gött!!!!!!!!!!
meeeeeeen om detta ska bli verklighet borde jag kanske öppna teoriboken, nu med en gång kanske, ja.. det är nog bäst så.

förresten, lyssna på Darin - Runaway .. mycket fin låt.

PUSS på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback