HEJ HEJ HEJ.

Jahapp då hade man blogg (igen) då.. vet väl inte riktigt hur sugen jag är på det här med bloggande förtillfället, meeeeen det lär vi väl märka.
Annars då, jo livet rullar på och idag är jag tröttare än tröttast. Hade en hemsk natt med näst intill noll sömn, jobbigt värre, somnade inte ens när jag fick tips från coachen över telefonen, att jag skulle räkna får var det hetaste tipset och det funkade INTE kan jag meddela.
hade en redovisning på morgonen, fick tillbaka nationella engelskaproven också och jag blev såååååååååå jäkla nöjd över resultatet, fick VG på hela betyget.. inga IG'n på någon del (vilket jag trodde..) istället visade det sig att jag hade fått MVG på det muntliga, gissa om jag blev glad?! trodde jag aldrig..

hade egentligen tänkt att studa lite idag, men så har det inte blivit, istället åkte vi ut och övningskörde en sväng och jag säger bara att jag LYCKAS ALLTID.. mer behöver jag inte säga, hur stor är sannolikheten att man möter en person sådär?! äh, inget jag borde bry mig om och jag försöker verkligen, men det är svårt..

nu blir det sängen, är dödstrött, simma lugnt sålänge!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback