LOVELY.

vädret just nu är bara underbart, ååååååh, jag kan inte få nog.
skolan idag var avklarad på mindre än fem minuter, VG i biologi A blev resultatet och det är jag nöjd med.
mötte upp ida och hämtade ut mitt paket på posten, käkade lunch på 3b och sen iväg till uncle j för att hjälpa honom med en sak..
kom hem för nån timma sen och jag har klippt gräs och hunnit sitta i solen en stund, LOVELY :) !!!

nu ska jag skutta in i duschen, blir troligtvis jag som får stå som kapten på uncle j's båt ikväll, han ska festa med sina vänner och behöver en chaufför, veeeeeeeem ställer upp om inte jag?! HAHA, ska bli så kul med tanke på att jag 1. inte kan köra båt speciellt bra 2. har en förmåga att gå på grund 3. inte vet vad färgen på pinnarna betyder..
ååååh, jag kommer krascha hans precious båt känner jag, önska mig lycka till!

PUSS OCH KRAM SOFIA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback