...

Hejsan! imorses vart jag på sjukt dåligt humör, men när jag kom till skolan blev det genast bättre.. måste säga att det är sällan jag är sur i skolan, humöret är jämt på topp.. vad kan det bero på då? jo att man umgås med de bästa e klart!
idag skulle jag och stina försöka oss på att plugga lite mer seriöst än vanligt.. men tjaaaaa, det gick väl inte vad jag skulle kalla bra. Istället satt vi med blanck och tjötade om allt mellan himmel & jord.. väldans trevligt.
Efter skolan bar det av till hjärtbergs för att köpa blekmedel till stinis, sen tebax till stan för att möta malin sen blev det en sväng på stan! :)
kom hem med en kofta, en väska och några trosor, bra shoppingdag.. inte för mycket, utan endast det nödvändigaste!
känns dock som jag kan lägga till en heeeeeeel del andra saker på min "nödvändighetslista" men det får jag shoppa imorrn.

nu har vi precis varit och inhandlat godsaker till morgondagen, bla. en box rosé, hoppas på en bra kväll imorgon :)

time to go, see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback