...

ÄNTLIGEN FREDAG =) är sååååå gött, äntligen kan man pusta ut!
den här dagen har varit riktigt jobbig och seg, var bara så stört flummiga som vanligt.. blir aldrig nått gjort i skolan längre.. sista lektionen var sååååå ovärd, vi skulle göra ett gammalt nationellt prov i svenska, jag kan bara säga in my ass att jag gör det. Jag menar, skulle det inte räcka att vi kommer att sitta och painas på riktigt snart eller? usch!
hur som helst, stack och fixade fanta inför kvällen också så det är kirrat, ser verkligen fram emot fanta/rosé.. längesen :) dessutom är det sommar-feeling på det, lite nostalgi sådär.. alltid trevligt!

fick dessutom ett samtal av min kära morbror förut "GRAAAAAAAAAAAATTTIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSS till körkortet" .. var så kul att höra ifrån honom igen, han fråga om jag ville ut och cruisa ikväll i hans bil.. så himla gulligt tänkt, synd att jag ska ut bara :/ men det får bli en annan gång, lär ju träffa honom ikväll iallafall, alltid party när uncle j is around så det ser jag verkligen fram emot :)

nej, nu är det nog fasen dags att hoppa in i duschen och tänka kläderkläderkläder, jag har ingen som helt aning om vad jag ska sätta på mig ikväll? känns sådär... aja, bara att hålla tummarna för att man hittar något läckert!

puss på er och skaka rumpa nu ikväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback