...

goddagens, har väl vaknat till lite halvt om halvt nu.. har mått skit hela dagen alltså, usch.. gick upp tidigt och trodde jag var pigg men sen kommer alltid det där jäkla bakslaget ungefär en halvtimma efter, då stendäckade jag på sängen igen och vaknar utav att fröken blanck är på linjen "sover du din bakfulla jävel??" hahahaha, tack! den värmde :)
nee usch, fy och blää nu får det vara nog med dricka på ett tag tror jag (visst säger man så varje helg???) hehe, men nu ska jag verkligen försöka.

tänkte väl berätta lite om gårdagen då, startade upp hemma hos jessa.. det var jessa, jag, karin och rebecka.. jäkligt trevlig tjej de, alltid kul att träffa nya folk :) vi satt och drack och tiden gick väldigt fort.. blev en hel del sjuka erkännande på jag-har-aldrig men så är det ju alltid när det är brudar i farten, haha, slutligen dansade vi loss till gamla dansbandslåtar.... måste vart en syn! det roliga är ju att man verkligen kan varenda mening i dom... sjuuuukt kul :)
sen tog vi taxi till stadt och där var det dööööött som jag vet inte vad, ändå tror jag inte vi gick in förrän efter tolv?! hur som helst, hamnade på nått konstigt vis på uteserveringen, alltså jag hamnar jämt där och när man väl har hamnat där kommer man inte därifrån.. satt där och hör världens skrik "sofiaaaaaaaaaaa" PYTT såklart.. hans röst skär fan genom märg och ben!
iallafall satt vi och tjötade med honom ett jäkligt bra tag och vi ringde upp uncle j som hade bangat stadt idag, tråkigt! han skulle upp och jaga imorgon (läs: idag).

jag och karin kom liksom aldrig ifrån de där stolarna vi satte oss på från början så vi var typ fastklistrade i dom och fyfaaaaan va det var kallt igår.. usch, blir man inte sjuk nu så blir man det aldrig säger jag bara :)
var påväg in på dansgolvet en gång men det första jag mötte var en lesbisk gamling, usch blev riktigt rädd.. hon hade blicken om man säger så.. så vi stack illa kvickt :p
sen bestämde vi oss för att åka hem så enver kom och hämtade oss så vi kom hem :)

mm.. det var en bra kväll, men som sagt, inget dricka för mig på ett bra tag! jag satsar faktiskt på att hålla mig ända tills vi ska ut och fira stina :) vilket blir den .... 21 november, hmmm vi får väl se hur det går men jag ska försöka!

var riktigt dålig med kameran även igår, man får liksom inte tid när man har så roligt.


Rebecka & Jessa :)


Karin & ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback