...

Finns det nått tråkigare än att städa eller? tror knappast det, sen när man kollar ut genom fönstret möts man av sol ena sekunden och ösregn i nästa, vad är det för fel på sverige?!
hur som haver, tänkte ju städa ganska fort och sen sticka iväg till mormor och morfar, men nu ringde mormor mig precis och sa att dom kommer hit istället.. TYPISKT, det var liksom min chans att komma ifrån städningen en stund.. men icke då.
aja, har maaaaaassor att göra så jag orkar inte sitta här med.

ps. tror jag börjar bli sjuk, det är väl inte normalt att känna sig bakfull två dagar efter festen?

take care you alllllll!



sommar på sjön med uncle J & jesse james.... good old days! :)


Kommentarer
Postat av: Marja

Sv; TACK SÅ MYCKET :D

2009-10-04 @ 19:46:34
URL: http://marjaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback