...

GOD MORGON =) visst är det galet att jag säger så när klockan är över 14? mmm, inte likt mig att gå upp vid den här tiden men jag är ju som sagt krasslig.. dock börjar det väl gå över och jag känner mig ganska pigg idag :) så pigg så jag saknade att blogga iallafall..
mm.. det har inte hänt mycket i mitt liv det senaste då jag har spenderat all min tid i sängen, med OC rullandes på teven, jag klagar fan inte för det programmet är BÄST! men just nu känner jag mig jäkligt uttråkad!!!!!

dessutom fick jag lite panik eftersom jag åker om två dagar och jag har inte ens börjat packa!? fan.... tänkte faktiskt ägna resten av min dag åt packning, imorgon har jag huuuur mkt som helst att göra.. hämta cash på banken, ta kort till körkortet, köpa diverse saker inför resan, hämta kläder som e ute på vifft, hälsa på mormor morfar och förhopppningsvis uncle j som jag inte sett på år och dar.. Jaaaa, det kommer bli en hektisk dag.

måste nog höra av mig till stina också så jag vet vad som händer imorgon .. känner ju att jag har levt i en liten puppa nu så jag har faktiskt ingen aning vad vi ska hitta på i skolan imorrn? hmm..... ovanligt? nej, men jag lovar, det löser sig!!

ska kila nu. Puss sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback