...

Nu är jag trött igen och doooooown, kände ju mig så himla pigg förut så jag tänkte att jag tar en promenad.. efter typ tio minuter blev jag helt slut.. mina ben kändes som spagettisar så jag tror inte jag är helt okej än, men jag tror ändå det vore bra för mig att komma igång med lite träning igen.
Jag menar, fan vilket ohälsosamt liv man (läs:JAG) lever egentligen.. det är inte bra.
Har ju aldrig direkt vart nyttigheten själv, men förut red jag varje dag, gick ut och gick, tom. tränade på gym.. hallåååå vad har hänt? framförallt så festade jag inte så mycket.. alltså, typ ingenting. Det är det jag tycker är det värsta nästan.
Idag kör jag helt enkelt på tvärtomstilen festen tar upp större delen och de där promenaderna och att träna på gym är fan så långt bort det bara kan komma.. ridningen är det väl sisådär med den med, men det har sina orsaker.
Iallafall, det funkar inte så alltså..... det gör säkert det ett tag men inte länge.

Kanske är dags att ta tag i sitt liv eller vad säger ni? hehe, nu kommer jag låta precis som alla andra som skjuter upp saker, men det får nog bli en ändring efter semestern.. på den ska man väl iallafall få njuta? JAAA det ska man....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback