...

Känner mig totalt nyvaken, la mig på sängen för att vila förut och stensomnade.. ingen överraskning direkt men nu känner jag mig verkligen mycket tröttare och segare än innan jag somnade, inte bra.
Funderar väl lite på kvällen.. hemma eller borta? det är frågan.. jag ska vara med min syster iallafall, vi hade världens fight förut.. sprang omkring och hade kuddkrig i mammas och pappas rum, fan ibland glömmer jag av att vi är 18 och 19 år, hehe.. kul var det iallafall.
Kvällen är väl oviss.. min syster är så laaaaaam, vissa ställen vägrar hon gå till "nej dit kan vi inte gå därför att BLABLABLA"... aaah orka, sånt är jobbigt, speciellt med tanke på att vi har sååååååå många ställen att välja på.. hoppas ni hörde ironin.

bäst jag hoppar in i duschen och sätter lite fart nu.. ha det fint!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback