...

Hej! Igår tänkte jag och syrran gå ut men istället blev det att vi var hos uncle j och tjötade en massa skit, skrattade och lagade käk.. det var mysigt :) jag åkte hem på natten där för jag var helt döööööd, om syrran gick ut vet jag icke men nu ska jag strax åka och plocka upp henne för vi ska ta en tur till skövde.
Att komma hem till sverige igen var ju en chock så jag är sugen på att shoppa lite höst/vinterkläder..
när jag kommer hem blir det nog sängen igen, har en del att sova igen eftersom jag inte ens fick sova inatt... alltså fulla folk.. det jobbigaste som finns "men var äääääääääru????" "kom nu vi väntar......" "fia förhelvette, du brukar alltid va på"
aaaaaaaah får panik, men jag har inget festsug.. det där med att inte festa innan Stinas 18-årsdag kanske inte blir så svårt trots allt.. :) vi får väl se!

men nu, mot skövde! vi hörs.

CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback