...

Hej! Imorses stack vi ju till skövde syrran och jag, började med frukost på ett litet mysigt cafe.. varm chocklad med marshmallows och grädde, smörgås med kycklingröra och juice.. perfekt start :) sedan gick vi en sväng i affärer och jag kom hem med två par stövlar (har börjat få tillbaka mitt helt galna skoberoende... INTE BRA!!!) , en topp, en tee, leggins och örhängen.

vi åkte bara hem en snabbis för lite käk, sen for vi iväg till råda där ida skulle rida.. jag gick med och efter detta är vi rediga och går spåret.. vad händer liksom? mm, vi e så duktiga! det fula är bara att vi gick vilse.. hur lyckas man, det är ju ett spår liksom.. men aaa, vi kan lyckas med det mesta. Helt plötsligt får ida ett meddelande på sin mobil, röstmeddelande alltså "åk hem omedelbart när ni e klara, direkt alltså!!! jag kommer med käk, så ät inget!!!" från Jesse james såklart.. så när vi kom hem stog pizzan på bordet och promenaden var ogjord.. haha, men gott var det iallafall.

 

ps. min mobil är trasig så det går typ inte att komma fram på den.. tror det får bli en ny i veckan.. tyvärr!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback