...

Sitter och lyssnar på en så himla fin låt.. det är the cure med jordin sparks, la ju upp den i ett inlägg igår! SJUKT fin.
har varit en sväng i skolan idag, hade bara naturkunskap så det var slappt som skam.. tur det för jag är inte motiverad, tog en sväng på stan och lunch med malin sen.. mysigt! synd bara att jag e på sånt depphumör idag, det spelar ingen roll när jag tänker på hur lyckligt lottad jag är som har världens finaste vänner, varit iväg en vecka i turkiet eller är helt frisk när så många har hemska sjukdomar.
det spelar liksom ingen roll, jag vill låta OC rulla på teven, krypa under täcket, äta kladdkaka och fundera på hur fantastiskt mycket bättre mitt liv skulle kunna vara om jag hade "det" ! ibland är man allt rätt bra patetisk.. eller också är man tjej med humör som en berg och dalbana.

see you.



well, we all have up's n down's...



Kommentarer
Postat av: Anonym

äh..... ryck upp dig nu gumman!!!! :p

2009-10-21 @ 20:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback