...

Är redan uppe, har varit ute och fodrat min guldklimp och ska nu ut på en tur i skogen.. fan va mörkt det är dock, äsch det ljusnar väl snart!
så jävla grymt att ha en pålle och ta sig ut en sväng, slippa tänka på allt och bara njuta, det är det allra bästa.. värt alla bekymmer man har med dom, helt klart.
sen är det skola i eftermiddag, ska leta upp engelskaläraren med så jag kan få det där provet så jag kan få mitt betyg trots allt, går förhoppningsvis att fixa!
just nu går jag bara och längtar efter helg... och lov... och lugnt & skönt!
jag ska inte ut på fredag, inte på lördag, ingen gång och det känns förbannat skönt.. är inte sugen på det för feeeeem öre.. vet ändå hur det slutar and belive me, it's not worth it!

ska bege mig nu, vi hörs, keep it up guys, puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback