...

MORNING!! ursäkta mitt ordval nu, men faan va skönt det känns att vakna upp utan att vara bakfull och sleten.. mmm, jag gillart! :)
igår blev det så slappt så slappt, vi käkade pizza, kollade på idol och sen stendäckade i sängen.. sammanfattningen på den är mycket bra fredagskväll!
jag har inte sett idol i år, eller jag kollade lite på uttagningarna men igår när jag kollade på bara baaaaaaam stog han där, Rabih, alltså det är ju så jävla SJUKT!

jag bara:.. men guuuuuuud, jag känner igen det där smilet, är inte han sjuuuuuuukt lik??
ida: hahahah joooo det är han... det är ju *****, du och dina bruna ögon sofia!!!!!!!!
jag: nej för tusan.. det är inte han, kolla igen.. kolla smilet, kolla profilen!!
pappa: jooo jag vet.. (blir avbruten av mamma..)
mamma: det är ju *****!!!!



MIN MAMMA SATTE DET.. hahaha lite komiskt ändå och det är sjuuuukt likt..

aja, dags att sticka, ni kan ju gissa vem som kommer sitta klistrad framför teven kl. 20 på fredagskvällar ?? hehehe, JAG!

ciao.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback