I'M BACK IN THE GAME.

Gomorron på er!
kom hem för knappt två timmar sen och sitter här och rensar lite kort. Kunde verkligen inte sova så jag satte mig här..
har haft en bra vecka överlag men visst finns det saker jag skulle vilja ta bort.. typ alla turkar. FYFAN! aaa, det är bara min åsikt men vilka idioter dom är.. in my ass att jag skulle göra x antal olika vidriga grejer med er för att få en ful fejk-teee billigare? usssssssch.
annars var det bra, vädret var dock kasst ett tag men solen visade sig en del som tur var.

Det skumma är när jag var där nere ville jag hemhemhemhem fortast möjliga, när jag sedan satte mig på planet kände jag bara "vafan är det jag längtar hem till?!" regn, snö, kyla, sverige, lidköping?????? 
aja, sånn är alltid jag, ena stunden vill man ha det ena och i nästa hundradel det andra :)

nu ska jag fortsätta uppdatera mig på fejjan, vet ni hur mycket man missar på en vecka? det är sinnes, jag hade 350 nya inlägg på bloglovin och jag skojjar inte... sjuuuuukt! orkade verkligen inte kolla igenom alla..



Tomatoface, hur som helst.. att känna solbränna är nog bästa känslan i världen.. love it!

blir mer bilder senare!

See you, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback