MAXAD FÖRVIRRING.

Förut var jag lite halvt förvirrad, nu är det fan upphöjt till skyarna alltså.... Det var en tjej som pratade med oss idag, om vad man skulle hitta på efter gymnasiet, om man skulle gå på högskola jobba resa osv.
Jag känner mig som ett riktigt frågetecken.. hmmmm... vad ska jag göra liksom? vart passar jag in? haha, okej det lät kanske lite roligt men ni fattar, det finns ju något jobb eller studgrejjs för alla menar jag och vilket ska bli mitt? I HAVE NO IDEA!
jag är dessutom ett planeringsfreak så jag undrar hur detta kommer gå, lär väl sluta med ett nervöst sammanbrott eller nått!
Finns ju så mycket man kan göra, det jag har beslutat mig för hittills är att det blir inga studier för min del innan jag vet exakt vad jag vill.. helt ärligt så tycker jag sånt är rent slöseri!

mmmmmm... vi får väl se.. känns skumt att sitta och planera framtiden med tanke på att jag inte ens klarar av att planera vad jag ska göra imorgon!!
En sak är säker.. det blir ändå aldrig som man tänkt sig, så ingen idé att vara hundra procent inställd på något.. allt kan hända helt enkelt!


Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback